امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

«رکورد» تضمین کننده سلامت عمومی/ هزینه در بخش ورزش سرمایه‌گذاری و آینده نگری است

کاسپین - مدیر مجموعه فرهنگی و ورزشی «رکورد» با بیان اینکه هزینه در بخش ورزش یک نوع سرمایه گذاری و آینده نگری است، گفت: «رکورد» تضمین کننده سلامت عمومی است.

.

آژانس خبری کاسپین – گیلان و بویژه شهرستان رودبار دارای ظرفیت های انسانی در بخش های مختلف است که پردازش، شناسایی و معرفی این استعدادهای انسانی باید در اولویت قرار گیرد اما قبل از هر چیز ابتدا باید سازوکارها و. زیرساخت های این پردازش و شناسایی فراهم شود.‌
یکی از این سازوکارهای اجرای فعالیت های فرهنگی و ورزشی است، که آن هم بدون فراهم سازی زیرساخت ها مسیر نمی شود.

وجود مجموعه های فرهنگی و ورزشی بزرگ در هر شهری می تواند به رونق رویدادهای فرهنگی و ورزشی آن منطقه بیانجامد و همچنین سبب شکوفایی استعدادها در این بخش می شود.
راه اندازی مجموعه فرهنگی و ورزشی رکورد در رستم آباد گامی مثبت و ارزشمند در راستای شناسایی استعدادها، تقویت زیرساخت های ورزشی و همچنبن سالم سازی اجتماعی است.
این مجموعه در فضایی آرام، دارای تجهیزات مدرن ورزشی و همچنین کادری توانمند در خدمت علاقه مندان به فعالیت های فرهنگی و ورزشی است.

 


ورزش ارمغان آور سلامتی و تندرستی است

«عبدالله خانلری» یکی از مدیران مجموعه فرهنگی و ورزشی رکورد رستم آباد در گفتگو با خبرنگار کاسپین، اظهار کرد: ارتقای سرانه سلامت جامعه به ورزش بستگی دارد.
وی با بیان اینکه ورزش ارمغان آور سلامتی و تندرستی است، افزود: جامعه ای موفق، سلامت و آینده دار است که میادین و مجموعه های ورزشی آن پر از علاقه مند باشد.

افزایش سلامت اجتماعی ارتباط مستقیمی با ورزش دارد

این سرمایه گذار در بخش ورزش با بیان اینکه «رکورد» تضمین کننده سلامت عمومی است، گفت: مجموعه فرهنگی و ورزشی «رکورد» فرصت طلایی برای استفاده همه اقشار جامعه جهت سلامت افزایی است.
خانلری با تاکید بر بسترسازی زمینه های ورزشی، بیان کرد: افزایش سلامت اجتماعی ارتباط مستقیمی با سمت و سوگیری مردم به ورزش دارد.
وی با اشاره به چالش های زیرساختی در بخش ورزش شهرستان رودبار، افزود: مجموعه فرهنگی و ورزشی «رکورد» در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت دارد و تلاش شده تا بخشی از خلاء های موجود در حوزه زیرساخت های ورزشی را پوشش دهیم.

 

این مدیر مجموعه فرهنگی و ورزشی «رکورد» با بیان اینکه هزینه در بخش ورزش یک نوع سرمایه گذاری و آینده نگری است، گفت: تاکنون برای راه اندازی مجموعه «رکورد» بالغ بر ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

 


کد خبر: 12660

دیدگاهتان را بنویسید