امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

پبروزی پرگل و ارزشمند شهرداری آستارا شهرداری آستارا 3 شهرداری همدان0

تیم فوتبال شهرداری آستارا در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کسور برابر شهرداری همدان به یک پیروزی ارزشمند و پرگل دست یافت

به گزارش آژانس خبری کاسپین, تیمهای شهرداری آستارا و شهرداری همدان غروب شنبه در هفته سی ام رقابتهای لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه وحدت بندرآستارامقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شهرداری آستارا با نتیجه 3 بر صفر برابر حریفش به برتری رسید.

گلهای تیم فوتبال شهرداری آستارا را در این دیدار, مرتضی آقاخان در دقیقه هفتم و علیرضا سلیم پور در دقایق 85 و 87 به ثمر رساندند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا که به همراه شهرداری همدان بین تیمهای انتهای جدولی قرار داشت, با این پیروزی تا حدی خود را از تیمهای انتهای جدولی جدا کرد.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در این دیدار با ترکیب محمدامین رضایی, علی دهقان, امین حقده, ناصر رضایی, جابر نصیری, علیرضا قنبری, مرتضی آقاخان, محسن آقایی, محمدعلی عبدالهی, محمد آزادطلب و مهدی ایزدی رو در روی شهرداری همدان قرار گرفت.ِ

همچنین تیم شهرداری همدان با ترکیب پرویز کریمی, پیمان حشمتی, حسین کاظمی, وحید سبزی, مجید شعبانی, محمد خادمی, محمد بیرانوند, امیرحسین پورقاسمی, مهدی خلج, علی سبحانی و آرمین طلایی منش رو در روی شهرداری آستارا قرار گرفت.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با این پیروزی 28 امتیازی شد و در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفت و تیم شهرداری همدان نیز با این شکست با 27 امتیاز در رتبه پازدهم قرار گرفت.


کد خبر: 11801

دیدگاهتان را بنویسید