امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
فرماندار آستارا:

حراست و جلوگیری از تعرضات مهمترین وظیفه منابع طبیعی است

فرماندار آستارا گفت: حفظ، حراست و جلوگیری از تعرضات به منابع ملی مهمترین و اصلی ترین وظیفه منابع طبیعی و آبخیزداری است.

عنایت رضایی پور امروز، ۱۴ فروردین در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا با اشاره به اهمیت حوزه مهم منابع طبیعی در این شهرستان، اظهار کرد: طرح های عمرانی باید بدون آسیب به طبیعت اجرا شود.

وی با بیان اینکه آستارا در مسیر رشد و توسعه است و در این شهرستان زمین کم داریم، افزود: گردشگری یکی از محورهای سه گانه توسعه استان گیلان و به تبع آن شهرستان آستارا است که باید زیرساخت مناسب برای گسترش این امر را بیش از پیش در شهرستان فراهم کنیم.

رضایی پور با تقدیر از زحمات اداره منابع طبیعی در راستای حفاظت از انفال، خاطرنشان کرد: شایسته است با متجازوان و متصرفان حوزه منابع طبیعی با جدیت برخورد شود.

فرماندار آستارا با اشاره به حفظ و اهمیت جنگل های این شهرستان که در آن انواع گونه های جنگلی از قبیل بلوط، راش، توسکا، افرا، گردو، گیلاس وحشی، فندق و شمشاد جنگلی وجود دارد، اظهار کرد: با همکاری و مشارکت نهادهای مرتبط می توان در جهت حفظ بیش از پیش منابع طبیعی گام برداشت.

وی تصریح کرد: امکانات اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا برای مقابله با بحران های احتمالی باید ارتقا یابد.

در این آیین از خدمات تورج سفرکار تقدیر و علیرضا قمی به سمت سرپرست جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرزی آستارا منصوب شد.


کد خبر: 10480

دیدگاهتان را بنویسید