امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
ملوان 1هوادار2

ملوان سال نو را با شکست آغاز کرد

به گزارش آژانس خبری کاسپین, تیمهای ملوان و هوادار تهران پنجشنبه شب در هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر کشور به مصاف هم رفتند

در این دیدار که در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی و در حضور حدود چهار هزار تماشاگر برگزارشد, تیم هوادار با نتیجه 2 بر یک میزبان خود را شکست داد.

 

گلهای تیم فوتبال هوادار تهران را در این دیدار, داریوش شجاعیان در دقیقه چهارم و حسین صادقی در دقیقه 34 به ثمر رساندند که گل صادقی از فاصله حدود 30 متری و با یک ضربه بسیار زیبا به ثمر رسید.

 

تنها گل ملوان نیز در دقیقه 24 و با ضربه سر سهیل فداکار به ثمر رسید.

 

ملوانان در این دیدار با ترکیب ایمان صادقی, سعید کریمی, علیرضا خوش کفا, مجید عیدی, پدرام قاضی پور, محمود مطلق زاده, محمدصادق بارانی , مهران احمدی, سهید فداکار , مسعود زائرکاطمینی و سجاد بازگیر بازی را آغاز کرد.ِ

 

همچنین تیم هوادار که ساکت الهامی را بعنوان سرمربی در اختیار دارد, با ترکیب محمدرضا خالدآبادی, مرتضی منصوری, مهدی عبدی, عزت الله پورقاز, صائب محبی, داریوش شجاعیان, محمد چهارمحالی, نیما انتظاری, سپهر روزی طلب, محمدجواد محمدی و حسین صادقی بازی را آغاز کرد.

 

قضاوت این دیدار را مهدی اجاقی برعهده داشت که علی اکبر نوری و مهرداد نجفی بعنوان کمک داور در این بازی حضور یافتند.

 

در جریان این دیدار نیز, سعید کریمی و علیرضا خوش کفا از ملوان, محمدرضا خالدآبادی و مرتضی منصوری از هوادار تهران کارت زرد دریافت کردند.

 

پیش از برگزاری این بازی, تیم هوادار با کسب 26 امتیاز در مکان دهم و ملوان بندرانزلی با کسب 24 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار داشتند.


کد خبر: 10263

دیدگاهتان را بنویسید