امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

چالش فروش برنج به «مرکبات» رسید!

امام جمعه رودسر با اشاره به مشکلات باغداران شرق گیلان به ویژه رودسردر فروش مرکبات گفت:امروز باغداران ما همانند برنجکاران و چایکاران در فروش محصول خود دچار چالش هایی هستند و نمی توانند محصول خود را مطابق با آنچه برای تولید هزینه کرده اند به فروش برسانند.

به گزارش کاسپینحجت الاسلام ابوالقاسم ابراهیمی نوری با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرپیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه روشنگری دستاوردهای انقلاب ضروری است،اظهار کرد: بیان دستاوردهای انقلاب مردم را به نظام دلگرم می کند.

وی با اشاره به مشکلات باغداران شرق گیلان به ویژه رودسردر فروش مرکبات افزود:امروز باغداران ما همانند برنجکاران و چایکاران در فروش محصول خود دچار چالش هایی هستند و نمی توانند محصول خود را مطابق با آنچه برای تولید هزینه کرده اند به فروش برسانند.

خطیب جمعه شهرستان رودسر با تاکید بر لزوم حمایت دولت از کشاورزان و تولید محصولات شمال کشور برای تقویت معیشت و اقتصاد مردم گفت: چیزی که کشاورزان ما را آزار می دهد همخوانی نداشتن قیمت تمام شده تولید محصول و فروش آن است بنابراین حمایت جدی دولت و مسؤولان از کشاورزان موجب دلگرمی آنان می شود.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه جاری تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان از عظمت ملت ایران است بنابراین لازم است که مردم شایسته گزینی و انتخاب اصلح را مورد توجه قرار دهند تا شاهد پیشرفت روز افزون کشور باشیم.

ابراهیمی نوری با اشاره به اینکه انتخابات ابزاری برای قدرت طلبی نیست ، افزود: پست و مقام در صورتی که برای احیای حق و حمایت از مظلوم باشد مورد تاکید دین اسلام است و اگر فردی شهوت ریاست و قدرت دارد و به هر طریق ممکن می خواهد به این قدرت برسد مانند کسانی که شناسنامه می خرند و رای را جابجا می کنند نباید مورد حمایت قرار گیرند.


کد خبر: 24227

دیدگاهتان را بنویسید