وینگر ازبکستانی خرید جدید نساجی

وینگر جوان ازبکستانی به تیم فوتبال نساجی مازندران پیوست تا یک ازبکستانی دیگر به لیگ ایران اضافه شود.

به گزارش کاسپین جسور یاخچیبائف به نساجی پیوست.

جسور یاخچیبائف وینگر ازبکستانی سابق تیم‌های نوبهار، آلمالیق و پاختاکور طی عقد قراردادی به نساجی پیوست.

این بازیکن، برای شریف در جریان لیگ قهرمانان اروپا توانست گل پیروزی‌بخش برابر رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو را بزند. گلی که خودش هم از به ثمر رسیدنش شگفت زده بود و به نشانه شادی دستانش را روی چشمانش گذاشت؛ تصویری از او که جهانی شد.

حالا جسور یاخچی‌بائف که اولین خرید فوتبال ایران در سال 1404 لقب گرفته به امید جدید نساجی‌چی‌ها برای فرار از منطقه خطر تبدیل شده و باید دید چگونه به کار این تیم خواهد آمد. نساجی در حالی فردا با استقلال خوزستان دیدار خواهد کرد که قطعا جسور را در اختیار نخواهد داشت.


کد خبر: 37937

دیدگاهتان را بنویسید