هیات مدیره جدید نساجی معرفی شدند

اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران معرفی شدند.

به گزارش کاسپین، طی احکامی از سوی رضا حدادیان مالک باشگاه، آقایان رحیم دست‌نشان، حمیدرضا بایندریان و حسین عبدالوند به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران منصوب شدند.

باشگاه نساجی برای این عزیزان آرزوی توفیق در انجام مسئولیت‌های محوله را دارد.


کد خبر: 39752

دیدگاهتان را بنویسید