اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران معرفی شدند.
به گزارش کاسپین، طی احکامی از سوی رضا حدادیان مالک باشگاه، آقایان رحیم دستنشان، حمیدرضا بایندریان و حسین عبدالوند به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران منصوب شدند.
باشگاه نساجی برای این عزیزان آرزوی توفیق در انجام مسئولیتهای محوله را دارد.
کد خبر:
39752
