نماینده مازندران فاتح دربی شمالی‌ها در لیگ برتر والیبال

تیم لبنیات هراز آمل در هفته دهم لیگ برتر والیبال ۳ بر صفر مهمانش پاس گرگان را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، تیم لبنیات هراز آمل با پیروزی در دربی شمالی‌ها در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، عنوان قهرمانی نیم فصل نخست این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل با پیروزی ۳ بر صفر برابر میهمان رده سومی خود پاس گرگان، با کسب دهمین پیروزی متوالی خود در این مسابقات، قهرمانی زودهنگام خود در نیم فصل نخست را با فاصله بالای امتیازی با دیگر رقبا جشن گرفتند.

آملی ها در این دیدار در سه دست متوالی و با امتیاز‌های (۲۵ بر۲۲)، (۲۵ بر ۲۲) و (۲۵ بر۲۱) همسایه شمالی خود تیم پاس گرگان را با شکست بدرقه کردند.

تیم لبنیات هراز آمل با ۱۰ پیروزی، بدون باخت و کسب ۲۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور دست نیافتنی‌تر شد.

تیم پاس گرگان هم با قبول چهارمین شکست این فصل خود با ۶ برد و ۱۶ امتیاز اندوخته گذشته از رتبه سوم جدول فاصله گرفت.

تیم لبنیات هراز آمل در هفته یازدهم این رقابت‌ها روز چهارشنبه دوم آذر در بازی خانگی میزبان تیم شهداب یزد خواهد بود.


کد خبر: 943

دیدگاهتان را بنویسید