امروز: ۱۴۰۳/۰۳/۱۳

میلاد تبریز یکه تاز لیگ برتر بدمینتون

تیم میلاد تبریز در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور موفق به پیروزی برابر نماینده گیلان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم میلاد تبریز در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور امروز پنجشنبه در آکادمی بین‌المللی بدمینتون تبریز به مصاف نماینده گیلان رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه ۴ بر یک این تیم را شکست داده و همچنان در صدر جدول باقی بماند.

بازی اول تک نفره بین رومینا تاجیک از میلاد تبریز و عارفه تیغ نورد از نماینده گیلان با برتری ۲ بر صفر کاپیتان تبریزی‌ها به پایان رسید.

در دیدار دوم تک نفره، یگانه کرمانی از میلاد تبریز به مصاف شفق کاظم پور رفت و موفق شد در سه ست و با نتیجه ۲ بر یک این بازیکن را شکست دهد.

در بازی ۲ نفره اول، رومینا تاجیک و نسیم صفایی از میلاد تبریز با نتیجه ۲ بر صفر بر شفق کاظم پور و ماهدیس غلامی از نماینده گیلان فائق آمدند.

در دومین دیدار ۲ نفره، کیانا هاشمی و آیسان زارعی از میلاد تبریز مقابل مریم قنبری و مهسا نوع بشری قرار گرفتند و در نهایت دو بر صفر مغلوب گیلانی‌ها شدند.

اما در سومین دیدار یک نفره کیانا هاشمی از میلاد تبریز برابر ماهدیس غلامی از نماینده گیلان قرار گرفت و در پایان توانست ۲ بر صفر پیروز میدان شود.

میلاد تبریز با کسب پیروزی در این دیدار همچنان در صدر جدول باقی ماند و در هفته آینده برای کسب عنوان قهرمانی در تبریز به مصاف مس شهربابک خواهد رفت.


کد خبر: 1515

دیدگاهتان را بنویسید