امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
فرماندار بابل

مباحث مربوط به جوانی جمعیت در مدارس و دانشگاه‌ها تبیین شود

فرماندارویژه شهرستان بابل با بیان اینکه در راستای جوانی جمعیت نیازمند گفت‌وگو در مدارس، دانشگاه‌ها و حتی محلات هستیم، گفت: مسائل مربوط به جوانی جمعیت باید تبیین شود خیلی از جوانان فایده و سود این امر را درک نمی‌کنند.

قاسم عزیززاده گرجی امروز در همایش جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که حمایت از خانواده را از ضروری‌ترین فرایض دانستند، افزود: باید مراکز اثرگذار در حوزه جوانی جمعیت در سطح شهرستان ایجاد شود یا اگر مراکز فعال تاثیر گذار کارمی‌کنند تقویت شوند.

این مسئول یادآور شد: متناظر این مراکز تاثیرگذار در بخش‌ها نیز در جهت فرهنگ سازی و نهادینه کردن این امر در روستاها هم تشکیل شود.

فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه اگر بخواهیم از این مشکل بیرون بیاییم باید کار تحولی انجام شود، خاطرنشان کرد: نخستین قدم فرهنگ سازی عمومی است.

عزیززاده گرجی یادآور شد: باید نشست‌های هم اندیشی برگزار شود و دور یک میز متناسب با فرهنگ و بوم منطقه فرهنگ را ایجاد کنیم تا به صورت یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه نیازمند گفت‌وگو در حوزه جوانی جمعیت در مدارس، دانشگاه‌ها و حتی محلات هستیم، افزود: مسائل مربوط به جوانی جمعیت باید تبیین شود خیلی از جوانان فایده و سود این امر را درک نمی‌کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: هر جا مردم پای کار آمدند کار را به نحوشایسته تمام کردند، باید سازوکار مردمی شدن این موضوع هم فراهم شود.


کد خبر: 8271

دیدگاهتان را بنویسید