فوتی‌های بحران الکلی در مازندران به ۲۵ تن رسید

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران، از فوت ۲۵ نفر بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در این استان خبرداد.

به گزارش کاسپین، علی‌عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره آخرین وضعیت مسمومیت الکلی در استان در گفت‌وگو با خبرنگاران در مازندران، اظهار کرد: از مجموع فوتی‌های ناشی از مسمومیت مشروبات الکلی در استان ۲۱ مرد و بقیه زن هستند.

وی افزود: در صورت مصرف الکل و بروز علائم سردرد، سرگیجه و تاری دید مسمومان به اولین مرکز درمانی مراجعه کنند؛ چراکه این مسمومیت ممکن است علائم ناشی از مصرف متانول باشد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: دراین‌خصوص دستگاه قضا و انتظامی وارد عمل شده و تاکنون چند نفر را به اتهام فروش مشروبات الکلی دستگیر کردند و اقدامات قضایی در حال انجام است.

موضوع مسمومیت و فوت براثر مصرف الکل تقلبی در مازندران طی هفته‌های در استان مازندران داغ شد و طی این مدت شاهد افزایش تعداد مسمومیت‌های الکلی و همچنین جان‌باختگان هستیم.


کد خبر: 32632

دیدگاهتان را بنویسید