امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

فعالیت غیرحضوری مدارس گیلان/ کارمندان ادارات با ۲ ساعت تاخیر حاضر شوند

استاندار گیلان با اشاره به مشارکت گسترده مردم و تمدید چند مرحله ای برگزاری انتخابات گفت: تمام مقاطع تحصیلی و مراکز آموزشی این استان فردا ۱۲ اسفند غیرحضوری و آغاز بکار ادارات بجز دستگاه های خدمات رسان با دو ساعت تاخیر است.

به گزارش کاسپین اسدالله عباسی شامگاه جمعه در ستاد انتخابات استان گیلان در استانداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از واحدهای آموزشی گیلان شعب اخذ رای بوده و شمارش آرا در آن ادامه خواهد یافت و حضور فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی؛ واحدهای آموزشی فردا شنبه غیرحضوری است.

وی ضمن قدردانی از حضور و مشارکت مردم ولایتمدار گیلان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: ۴۵ هزار نفر از هم استانی ها و عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در کنار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در روند انتخابات همراهی داشتند که تلاش این نیروها در ایجاد سلامت و امنیت انتخابات ستودنی است.

وی اضافه کرد: همچنین فعالیت ادارات و نهادها به جز دستگاه های خدمات رسان با دو ساعت تاخیر آغاز می شود.

۲ میلیون و ۱۲ هزار نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد، ۷۰۳ هزار و ۵۱۱ واجد شرایط مربوط به شهرستان رشت است؛ ضمن اینکه ۸۶ هزار و ۱۶۶ رای اولی در گیلان حضور دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

استان گیلان در مجلس شورای اسلامی ۱۳ نماینده و در خبرگان رهبری چهار نماینده دارد.


کد خبر: 25404

دیدگاهتان را بنویسید