امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
رئیس هیئت فوتبال لنگرود خبر داد:

صعود تیم فوتسال بانوان شهرداری لنگرود به لیگ دسته یک کشور

آژانس خبری کاسپین - رئیس هیئت فوتبال لنگرود از صعود تیم فوتسال بانوان این شهرستان به لیگ دسته یک کشور خبر داد و گفت: تیم فوتسال بانوان شهرداری لنگرود پس از موفقیت در دوره مقدمانی با سه برد قاطع، در دور نهایی به شکست حریفان شد و به لیک دسته یک فوتبال بانوان کشور راه یافت.

 

 

 

 

 

 

 

اسفندیار فهیمی در گفتگو با خبرنگار کاسپین، اظهار کرد: ظرفیت های لنگرود در بخش فوتبال کم نظیر است و این شهرستان یکی از قطب های این رشته ورزشی در شرق گیلان است.

وی با اشاره به موفقیت لنگرود ف.تبال بزرگسالان گیلان، افزود: فوتبال لنگرود در سال های اخیر بسیار درخشان و موفق ظاهر شده است و و دو سال متوالی قهرمان و یکسال نایب قهرمان استان شده است.

 

رئیس هیئت فوتبال لنگرود از صعود تیم فوتسال بانوان این شهرستان به لیگ دسته یک کشور خبر داد و اضافه کرد: تیم فوتسال بانوان شهرداری لنگرود پس از موفقیت در دوره مقدمانی با سه برد قاطع، در دور نهایی موفق به شکست حریفان شد و به لیک دسته یک فوتبال بانوان کشور راه یافت.

فهیمی با بیان اینکه بانوان لنگرودی استعدادهای خوبی در بخش ورزش بویژه فوتبال دارند، گفت: همیشه حق بانوان در میادین ورزشی تضییع شده و میزان اعتباری که برای بانوان در نظر گرفته می شود بسیار ناچیز است و دامنه توجهات بیشتر به سمت فوتبال آقایان کمانه شده است.

وی با اشاره به تلاش های غیرتمندانه تیم فتوسال بانوان شهرداری لنگرود، افزود: فوتسال بانوان لنگرود با پشتکاری و اندک حمایت مالی به افتخاری بزرگ دست یافتند و نام فوتسال بانوان گیلان را در کشور جاودانه کردند.

رئیس هیئت فوتبال لمگرود با اشاره به مشکلات مالی و اعتباری در حوزه ورزش بانوان و تیم های ورزشی، بیان کرد: همیشه این دغدغه برای تیم های ورزشی گیلان بویژه در سطح بانوان وجود داشته که تا تیم ها در مرحله کشوری بالا می روند به علت عدم تمکن مالی و اعتباری، به ناچار امتیاز به استان دیگری واگذار می شود.

فهیمی با تاکید بر اینکه به جد از تیم بانوان فوتسال لنگرود حمایت می کنیم، گفت: در تلاش هستیم با تامین منابع مالی جلوی واگذاری امتیاز لیگ کشوری تیم ها بویژه تیم بانوان لنگرود را بگیریم.

وی با اشاره به زیرساخت های خوب لنگرود در بخش فوتسال، افزود: لنگرود از لحاظ زیرساخت ورزشی بویژه در بخش فوتسال جایگاه خوبی دارد.

گفتنی است؛ تیم فوتسال بانوان شهرداری لنگرود با غلبه بر تیم های کویر زاهدان، هفت ستاره شیراز و پرسپولیس پلدختر در مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور که به میزبانی لنگرود برگزار شد، به لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور صعود کرد.


کد خبر: 15768

دیدگاهتان را بنویسید