شکست خانگی داماش مقابل سایپا

داماش گیلان در یک بازی خانگی در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل سایپا قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد.

به گزارش کاسپین دیدارهای هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور،  با مصاف تیم‌های داماش گیلان و سایپا در ورزشگاه سردار جنگل رشت پیگیری شد. دیداری که در آن علاوه بر اینکه روند گلزنی نارنجی پوشان ادامه پیدا کرد، این تیم را به دومین برد متوالی خود رساند. شاگردان رضا عنایتی در این مسابقه برتری محسوسی نسبت به داماشی‌ها داشتند و مزد این برتری را هم گرفتند.

بازی با این ترکیب از سوی دو تیم شروع شد:

داماش گیلان: علی محسن‌زاده، امین هاشمی‌فرد، علی داوران، مهدی طهماسب‌زاده، علی خدایی، جعفر حسین پور، مهدی سوادکوهی، میعاد یزدانی، علی رمضانی، امین اسدی، میلاد پاک پرور

سایپا: حسن پورحمیدی، علیرضا خوشکفا، امیرحسین یحیی‌زاده، حسام پورهاشم، وحید عسگرپور، محمدسجاد قلی‌بیگی، عبدی، امان مهرابی‌زاده، علی حدادی‌فر، سیدمحمد ستاری، علی زارع

در دقیقه 7 مسابقه بود که سایپا به یک ضربه کرنر دست پیدا کرد. با ارسال این توپ روی تیر یک، محمدسجاد قلی بیگی ضربه سر زیبایی زد و توپ را به تور دروازه رساند. این گل در حالی زده شد که قلی بیگی فصل پیش عضو تیم داماش بود و به همین دلیل بعد از گل، خوشحالی نکرد.

بعد از این گل، داماشی‌ها نیز حملات خود را ترتیب دادند اما هیچکدام راه به جایی نبرد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد. با شروع نیمه دوم، شاگردان نظرمحمدی آمدند تا کار را به تساوی بکشانند اما در دقیقه 55 یکبار دیگر دروازه این تیم باز شد. این بار هم روی یک توپ ارسالی و ضربه سر، تیم سایپا به گل زد. سامان مهرابی‌زاده که او هم فصل پیش در داماش بود، در این صحنه گلزنی کرد.

بعد از گل، بازی روند جذاب خود را ادامه داد اما شاگردان عنایتی با مدیریت شرایط توانستند به هر آنچه می‌خواهند برسند و با کسب دومین برد، 9 امتیازی شده و در رتبه سوم جدول قرار بگیرند. داماش هم 3 امتیازی باقی ماند و در رتبه ماقبل پایانی جدول ایستاد.


کد خبر: 42037

دیدگاهتان را بنویسید