به گزارش کاسپین، یاسر سالار رئيس اداره حفاظت محیطزیست نور در گفتوگو با خبرنگاران در مازندران، اظهار کرد: سه نفر از شکارچیان غیرمجازی که اقدام به شکار چهار رأس کل بُز وحشی در بخش بلده شهرستان نور کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
وی افزود: همچنین خودروی متخلفان توقیف و ادوات شکار و صید هم جمعآوری شد.
رئيس اداره حفاظت محیطزیست نور بیان کرد: این متخلفان سابقهدار پس از پروندهسازی و سیر مراحل قانونی جهت صدور حکم به دستگاه قضایی معرفی شدند.
سالار با تأکید بر اینکه بحث پایشها و گشتهای زیستمحیطی کماکان در دستور کار محیطبانان قرار دارد، خاطرنشان کرد: درست است فصل گاو بانگی به پایان رسیده اما با توجه به اینکه در این شهرستان هم مناطق دشتی و جلگهای و کوهستانی داریم همکاران محیطبان بحث کنترل و پایشها را در دستور کار خواهند داشت.
کد خبر:
32617
