هادی حق شناس در پیام تلفنی به اعضای جلسه برنامه ریزی برای احیاء تونل سبز فومن گفت: این مجموعه بسیار زیبا بعنوان نگینی سبز و یادگاری کهن در تاریخ گیلان است که سالانه مشتاقان زیادی را از اقصا نقاط کشور به خود جلب میکند و ضروری است همه در نگهداری از آن به نحو شایسته تلاش کنیم.
به گزارش کاسپین، هادی حق شناس در پیام تلفنی به اعضای جلسه برنامه ریزی برای احیاء تونل سبز فومن گفت: این مجموعه بسیار زیبا بعنوان نگینی سبز و یادگاری کهن در تاریخ گیلان است که سالانه مشتاقان زیادی را از اقصا نقاط کشور به خود جلب میکند و ضروری است همه در نگهداری از آن به نحو شایسته تلاش کنیم.
فرامرز مرجانی فرماندار فومن هم با بیان اینکه بیش از ۴ هزار اصله درخت چنار از ۵۰ سال پیش در حاشیه جاده ورودی شهر فومن کاشته شده و این مسیر را به تونل سبز تبدیل کرده است گفت: تعدادی از این درختان بخاطر پوسیدگی و عوارض طبیعی در خطر سقوط قرار گرفته که همه ما باید در اصلاح و جایگزینی آنها بکوشیم.
کد خبر:
35745
