زارع توسط فرعباسی ضربه فنی شد

ملوان بندرانزلی که پس از سه شکست متوالی مقابل پرسپولیس، تراکتور و ذوب‌آهن، هفته گذشته به تساوی خانگی در برابر آلومینیوم رضایت داد، در آخرین بازی نیم فصل اول، متحمل شکست ۲ بر ۱ برابر فولاد خوزستان شد.

به گزارش کاسپین، فولاد خوزستان از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به دیدار ملوان بندرانزلی رفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. محمدعلی کاظمی (4) و ابوالفضل زادعطار (1+90) برای فولاد و ابوذر صفرزاده (65) برای ملوان گلزنی کردند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با این پیروزی 28 امتیازی شدند و جایگاه چهارمی را حفظ کردند. شاگردان مازیار زارع نیز با 18 امتیاز به رده هشتم جدول رده‌بندی سقوط کردند.

سعاد وفاپیشه، داور بازی به امیرمسعود سرآبادانی از فولاد و سعید کریمی و میلاد باقری از ملوان کارت زرد نشان داد.


کد خبر: 35400

دیدگاهتان را بنویسید