محمدباقر غفاری، فعال محیطزیست، با ثبت تصاویری از پلنگ در ارتفاعات آمل، زیبایی و تنوع زیستی بینظیر جنگلهای مازندران را به نمایش گذاشت.
به گزارش کاسپین، محمدباقر غفاری فعال محیطزیست که برای پایش منطقه و عکاسی به ارتفاعات آمل رفته بود، فیلمی از یک قلاده پلنگ در طبیعت ضبط کرده است.
این تصاویر نشان میدهد عرصههای جنگلی و زیستگاههای مازندران پناهگاه و مامنی برای گونههای حیاتوحش به شمار میروند.
بر اساس گزارشها وضعیت تنوع زیستی پلنگ در طبیعت مازندران مطلوب بوده و تصاویری از گلههای دوتایی، سهتایی و چهارتایی پلنگ در طبیعت نشاندهنده این واقعیت است که مردم هم باید در این زمینه در کنار محیطزیست باشند.
کد خبر:
32374
