امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

درخشش و قهرمانی شطرنجبازان هندی در جام رشت

نوزدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی دریای کاسپین جام رشت روز دوشنبه با قهرمانی هیمال گوسین شطرنجباز هندی در رشت پایان یافت.

به گزارش آژانس خبری کاسپین, در جدول A این مسابقات که شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای 1800 قرار داشتند, هیمال گوسین شطرنجباز هندی با کسب هفت امتیاز قهرمان شد.

همچنین هاویک هایراپتیان استاد بزرگ شطرنج ارمنستان, موهان کوشاگرا از هندوستان و آرش طاهباز شطرنجباز اهل گیلان با کسب هفت امتیاز و به دلیل پوئن شکنی به ترتیب در رتبه های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در پایان مسابقات جدول B نیز که شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی زیر 1800 حضور داشتند, مهدی آخوندزاده با کسب 9.5 امتیاز به مقام قهرمانی این جدول دست یافت.

پارسا نظریان نیز با کسب 9 امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید, سیدکسری هاشمی زاده و محمد هنرپرست با کسب 8.5 امتیاز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

در پایان رقابتهای جدول C نیز که شطرنجبازان رده سنی زیر 14 سال حضور داشتند, رامتین ریسمان چی با کسب 9.5 امتیاز قهرمان شد, سپهر محمدزاده نیز با همین امتیاز و به دلیل پوئن شکنی کمتر در مکان دوم قرار گرفت, امیرحسین قوتی و پرهام حبیبی فرد نیز با 8.5 امتیاز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

نوزدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی دریای کاسپین جام رشت حدود 800 شطرنجباز از ایران و 15 کشور خارجی حضور داشتند که به مدت 9 روز در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابتها نیز از سوی مسئولان برگزاری حدود 300 میلیون تومان جایزه نقدی به نفرات برتر این مسابقات اهدا شد.


کد خبر: 7486

دیدگاهتان را بنویسید