امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۱

«خانه حشیش» در صومعه سرا لو رفت

 رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از کشف ۲۵ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش در بازرسی از یک منزل در شهرستان صومعه‌سرا و دستگیری دو نفر در این خصوص خبر داد.

به گزارش کاسپین سرهنگ علی احمدپور  با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد به موادمخدر یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: آموزش مهارت‌های زندگی از جمله نه گفتن می‌تواند خود عاملی تعیین کننده در عدم گرایش افراد به سمت معضل اعتیاد باشد.

وی با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای پلیس محرز و مخفیگاه متهم در شهرستان صومعه‌سرا  مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از اعزام ماموران اداره عملیات ویژه به محل اختفاء متهم خبر داد و با اعلام اینکه ۲۵ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع حشیش در بازرسی از این مکان کشف شد، گفت: متهم ۶۲ ساله به همراه همدست ۲۵ ساله‌اش دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه گروه‌های مختلف سنی به ویژه جوانان در معرض خطر ابتلا به اعتیاد قرار دارند، بیان کرد: پلیس با جدیت و برابر قانون با سوداگران مرگ مقابله می‌کند.


کد خبر: 27746

دیدگاهتان را بنویسید