حضور مازندران در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

استان مازندران با ۱۲ غرفه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران شرکت کرده است.

پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو ۲۰۲۳ از دیروز در نمایشگاه بین اللملی تهران آغاز بکار کرد.

شرکت‌های ایرانی و خارجی زیادی در غرفه‌های محتلف این نمایشگاه، عرضه محصولات دارند.

۱۲ گروه کالایی از جمله پتروشیمی، دانش بنیان، پزشکی و تجهیزات پزشکی، ساختمان، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی و کشاورزی، چرم، صنایع دستی، انرژی و خدمات فنی و مهندسی در این نمایشگاه عرضه محصولات دارند.

شرکت‌های صادراتی مانند شرکت کاله، پایانه صادراتی روماک و قلعه برون، صنایع غذایی حلاوت، پایانه برنج آمل، خزر الکتریک، کشت و صنعت پرستو و ساوانا از مازندران در این نمایشگاه حضور دارند

این نمایشگاه تا ٢٠ اردبهست دایراست و برای بازدید عموم از ساعت ٨:٣٠ صبح تا ١٦ عصر آزاد است.

در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران؛ مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، مهدی نیازی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و علیرضا پیمان پاک رئیس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران حضور داشتند. وزیر صنایع و بازرگانی عمان هم مهمان ویژه این مراسم بود .

پنجمین دوره این رویداد پس از چند سال وقفه برای عرضه دستاورد‌های صادراتی برگزار می شود و تجار خارجی به طور رسمی برای حضور در نمایشگاه دعوت شدند و تقریبا ١٥٠ شرکت خارجی هم در این نمایشگاه حضور دارند.


کد خبر: 12908

دیدگاهتان را بنویسید