به گزارش کاسپین، لیگ برتر والیبال نشسته ایران سال گذشته با درخشش تیم مازندران همراه بود و اما زمزمههایی مبنی بر عدم تیمداری مازندرانیها شنیده میشد، اما گویا مشکلات برطرف شده و مازندران در لیگ برتر حاضر خواهد شد.
امین اصغری سرمربی تیم مازندران در گفتوگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس از رفع مشکلات گفت و اظهار داشت: کشت و صنعت دهکده آریا منطقه آزاد چابهار تنها نماینده استان مازندران در لیگ برتر والیبال نشسته ایران خواهد بود.
اصغری افزود: بعد از قهرمانی در لیگ برتر والیبال نشسته سال قبل با پیگیریها و حمایتهای مالی و معنوی از طرف آقای آقاسی زاده مدیرعامل محترم و سرکارخانم دلیرکوهی قائم مقام محترمه باشگاه کشت و صنعت دهکده آریا منطقه آزاد چابهار، مهندس پورکیایی مدیریت هلدینگ کوشال چالوس و مخصوصا با حمایتهای مهندس گلچین و حاج نقی مهدوی ریاست هیات جانبازان و توان یابان شهرستان چالوس و استان مازندران این تیم امسال در لیگ برتر حضور خواهد داشت.
سرمربی مازندران ادامه داد: این تیم آمادگی خود را اعلام کرده که با تدبیر این عزیزان و با جذب بازیکنان نامی تیم ملی، همچون داود علیپوریان، رمضان صالحی، مجید لشکری، مرتضی مهرزاد، آرش خرمالی، محمد خالقی، ابوالفضل محرمخانی، مرتضی رمضانی، مسعود امامی، قاسم اسلامی و تمامی بازیکنان بومی چالوس و استان میتوانیم مدعی حضور در فینال و تکرار قهرمانی در این دوره از مسابقات باشیم.
اصغری سرمربی تنها نماینده مازندران در این رقابتها، که در سوابقش بعنوان مربی در تیمهای شهدای ششم بهمن آمل، مس شهر بابک و تیم مهرمولانا چالوس قهرمان لیگ برتر سال قبل و همچنین بعنوان کمک مربی در کنار هادی رضایی در تیمملی دیده میشود، بیان داشت: اولین بازی لیگ ۱۰ دی ماه برگزار خواهد شد که در چالوس، میزبان تیمهای حاضر در لیگ هستیم .
وی بیان کرد: دومین تجربه سرمربیگریام در لیگ برتر والیبال نشسته است که سال سختی در پیش داریم و انتظار دارم همه عزیزان همانند سال قبل به این تیم کمک و یاری نمایند تا این تیم سال خوب و موفقی را سپری کند و بتواند با کسب مقام قهرمانی جواز حضور در مسابقات جام باشگاههای جهان را بدست بیاورد و امیدوارم با حمایت مسئولین شهری و استانی و مردم ورزش دوست چالوس قهرمانی در لیگ برتر امسال سال آینده مازندران میزبان مسابقات جام باشگاههای جهان باشیم.
کد خبر:
34500
