امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۷

تقویت شرکت های دانش بنیان برنامه مهم «نماینده»

منتخب مردم رشت و خمام در مجلس دوازدهم ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات، گفت: باید شرکت‌های دانش‌بنیان را تقویت کنیم زیرا دانشگاه‌ها نتوانستند آنطور که باید علم را به صنعت برسانند اما شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای اهداف خود به سبب ورود نخبگان جوان علمی، هم تولید علم دارند و هم می‌توانند به رونق اشتغال کمک کنند.

به گزارش کاسپین جبار کوچکی‌نژاد با قدردانی از اعتماد و حماسه آفرینی مردم حوزه انتخابیه رشت و خمام، اظهار کرد:  ان‌شاءالله بتوانیم با کار و تلاش و خدمت صادقانه پاسخ شایسته‌ای به این اعتماد مردم بدهیم و پیگیر مطالبات مردمی باشیم چون حضور حماسی مردم، تکلیف ما را سنگین‌تر کرد.

منتخب مردم رشت و خمام در مجلس دوازدهم در خصوص هدف‌گذاری برای مطالبات چهار سال آتی مردم، افزود: باید در استان روی برخی از پروژه‌های بزرگ حوزه تولید و کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل با دولت رایزنی کنیم تا این مجموعه‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند.

وی ادامه داد: باید شرکت‌های دانش‌بنیان را تقویت کنیم زیرا دانشگاه‌ها نتوانستند آنطور که باید علم را به صنعت برسانند اما شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای اهداف خود به سبب ورود نخبگان جوان علمی، هم تولید علم دارند و هم می‌توانند به رونق اشتغال کمک کنند.

کوچکی‌نژاد بیان کرد: در حوزه گردشگری ظرفیت‌های بزرگی در حوزه جنگلی استان داریم که باید منابع طبیعی و محیط زیست در این حوزه با نگاه تخصصی به رونق استان کمک کنند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس یازدهم، تقویت حمل و نقل درون و برون شهری، تکمیل خط ریلی رشت به آستارا در جهت فراهم کردن توسعه زیرساخت ترانزیت کالا را از دیگر هدفگذاری‌ها برای چهار سال آتی عنوان کرد.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اهمیت حوزه درمان، گفت: در حال حاضر در حوزه درمان یک بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی را در دست احداث داریم که تلاش می‌کنیم تاخردادماه به بهره‌برداری برسد، همچنین مجوز احداث بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابی اخذ شده و علاوه‌ بر این یک مجموعه ۳۵۰ تخت‌خوابی در حیاط بیمارستان پورسینا در حال تکمیل است که باید این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم تا هزینه درمان مردم را کاهش دهیم،

وی افزود: اکنون اغلب بیمارستان‌های دولتی ما تخریبی است یا کمبود تخت دارد، خصوصا بیمارستان‌های رازی و پورسینا در رشت فضای فیزیکی آنها بهم ریخته است، در صورتی‌که اگر مجهز و به روز شوند کیفیت خدمات‌شان افزایش می‌یابد و همچنین نیروهای جوان بیشتری مشغول به کار می‌شوند.

منتخب مردم رشت و خمام در پاسخ به این سوال که راه‌های ارتباطی مردم با شما چگونه است؟ تصریح کرد: در رشت و تهران دفتر ارتباط با مردم طی این سال‌ها فعال بوده و همچنان با قوت در خدمت مردم خوب رشت و خمام و استان گیلان است و خدمات ارائه می‌شود، خودم هم هر هفته روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه در استان حضور دارم و پیوسته در بخش‌ها و روستاها با مردم دیدار و گفتمان دارم، این ارتباط و روند ۱۶ سال برقرار بوده و بعد از این هم با قوت ادامه دارد.

جبار کوچکی نژاد با ۴۵ هزار و ۶۱۴ رای بیشترین آرای مردمی در گیلان را کسب کرده و برای پنجمین دوره متوالی به عنوان منتخب مردم رشت و خمام به بهارستان راه یافته است.


کد خبر: 25474

دیدگاهتان را بنویسید