امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

تساوی شکننده داماش در مسجد سلیمان

داماش در حالی که تنها کمتر از ۲ دقیقه تا اولین پیروزی خارج از خانه‌ خود و‌خروج از منطقه قرمز جدول فاصله داشت، به یک امتیاز قناعت کرد.

به گزارش کاسپین دو تیم فوتبال داماش گیلان و نفت مسجد سلیمان از هفته سی ام رقابت های لیگ یک فوتبال در ورزشگاه شهید بهنام محمودی به مصاف یکدیگر رفتند.

علی نظرمحمدی سعید ابراهیم پور، آرمان لطف خدا، مجتبی بیژن، سعید دلاور، پژمان نجات، بلال میرزاعلی، محمد رستمی، سجاد قلی بیگی، رضا زاهدتبار، رضا پورمهدی و امیرحسین یوسفی را به میدان فرستاد.

شاگردان ابراهیم اشکش با ترکیب سینا بختیاری نسب، رضا احمدیان‌زاده، محمدرضا خدری، امین هاشمی فرد، رضا رضایی، عباس عسکری، علی جراح، محمد احمدی، آزاد جعفرزاده، محمدامین سعیداوی، سجاد تمیمی وارد زمین شدند.

داماشی ها بازی را غافلگیرانه آغاز کردند و خیلی زود میرزاعلی با پاسی پشت مدافعین امیرحسین یوسفی را با گلر میزبان تک به تک کرد؛ مهاجم جوان داماش گل نخست مسابقه را به ثمر رساند.

کمتر از ۲۰ دقیقه زمان نیاز بود تا داماشی ها اختلاف را به دو گل افزایش دهند؛ محمدسجاد قلی بیگی از روی نقطه پنالتی گل دوم داماش را به ثمر رساند تا پسران شهر باران نیمه نخست را با برتری دو بر صفر به پایان رسانند.

در نیمه دوم نفت مسجد سلیمان بر حملات خود روی دروازه تیم داماش افزود و توانست با یک ضربه شوت به گل برسد و پس از آن کمیل حیدری در یک صحنه با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد اما این پایان کار نبود و تیم داماش همانند خیلی از بازی ها گذشته در دقیقه نود و پنج گل تساوی را دریافت کرد تا بازی با تساوی دو بر دو‌ به پایان برسد.


کد خبر: 27711

دیدگاهتان را بنویسید