به گزارش کاسپین فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای گیلان امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به خروج بیش از یک میلیون و ۵۹۹ هزار خودرو طی سه هفته گذشته از استان اظهار کرد: ترافیک در محور خروجی آزادراه رشت – قزوین سنگین است.
وی با اشاره به وضعیت محورهای ورودی و خروجی گیلان گفت: یک میلیون و ۶۰۱ هزار و ۳۷۹ خودرو طی سه هفته گذشته از مبادی ورودی استان وارد گیلان شدند که نسبت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای گیلان با بیان اینکه بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین- رشت با ورود ۶۳۹ هزار ۲۷ خودرو به استان بوده است، افزود: محور رامسر – چابکسر با ورود ۵۴۷ هزار ۵۲۴ خودرو در رتبه دوم بیشترین ورود وسایل نقلیه را داشته است.
مرادی با اشاره به اینکه بیشترین میزان خروجی از محور آزادراه قزوین – رشت با تردد ۵۸۴ هزار و ۱۵۸ و محور چابکسر – رامسر با تردد ۵۵۴ هزار و ۶۳۴ و وسیله نقلیه بوده است، بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی متوسط ساعتی تردد در محورهای مواصلاتی استان ۸۰۴ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.
کد خبر:
38084
