امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

برف ۲ محور گیلان را بست!

- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از انسداد ۲ محور این استان به دلیل برف و کولاک شدید خبر داد و گفت: برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف گیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید.

غلامعلی نیک فهم در گفت و گو با خبرنگار کاسپین  به اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه‌های مواصلاتی استان گیلان اظهار کرد: بر اساس داده‌های آماری بارش شدید برف در ️ محور پونل – خلخال با حداکثر ارتفاع ۱۵ سانتیمتر، ️ محور اسالم – خلخال با حداکثر ارتفاع ۲۵ سانتیمتر و محور بهارستان – آقچای با حداکثر ارتفاع ۲۵ سانتیمتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه برف محور سیاهکل – دیلمان را سفیدپوش کرد، افزود: بارش خفیف برف در ️ محور آستارا – تالش با حداکثر ارتفاع ۵ سانتیمتر، محور زیاز – شوک با حداکثر ارتفاع ۱۰ سانتیمتر، محور رودسر – لات محله با حداکثر ارتفاع ۱۰ سانتیمتر، ️ محور شوک – ملکوت با حداکثر ارتفاع ۵ سانتیمتر و ️ محور بلوردکان – خصیب دشت با حداکثر ارتفاع ۵ سانتیمتر گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه ️محور فومن – ماسوله سفیدپوش شده است، گفت: بارش برف در محور ماسال – گیلوان با حداکثر ارتفاع ۵ سانتیمتر و محور شفت – امامزاده ابراهیم به شیوه مخلوط برف و باران و در سایر محورهای مواصلاتی استان بارش باران گزارش شده است.

نیک فهم از انسداد ۲ محور در گیلان به دلیل برف و کولاک شدید خبر داد و بیان کرد: محور آستارا-اردبیل در محدوده حیران به دلیل کولاک و یخبندان و محور پونل-خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی با بیان اینکه ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است، افزود: برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف گیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید.

مدیرکل راهداری گیلان خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای مواصلاتی استان گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.


کد خبر: 23682

دیدگاهتان را بنویسید