برداشت میوه بهشتی انجیر در گیلان

آژانس خبری کاسپین - برداشت انجیر از ۳۰۰ هکتار از باغ‌های گیلان آغاز شد  و باغداران گیلانی امسال هزار و ۷۱۰ تن انجیر به ارزش بیش از ۵۱ میلیارد تومان از باغ هایشان برداشت کنند.
به گزارش کاسپین، مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان امروز گفت: ۲ هزار باغدار گیلانی برداشت انجیر را از ۳۰۰ هکتار از باغ‌های این شهرستان آغاز کردند.
منوچهر پارسافر پیش بینی کرد: باغداران گیلانی امسال هزار و ۷۱۰ تن انجیر به ارزش بیش از ۵۱ میلیارد تومان از باغ هایشان برداشت کنند.
وی افزود: شهرستان‌های تالش، لاهیجان، رودبار، رشت، صومعه سرا و شفت عمده‌ترین مناطق تولید انجیر در گیلان هستند.
برداشت انجیراز باغ‌های گیلان تا اواخر شهریور ادامه دارد.


کد خبر: 17615

دیدگاهتان را بنویسید