امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

«بحران» در گیلان در حال مدیریت است

مدیرکل مدیریت بحران گیلان با اشاره به قطعی برق در برخی روستاها به دلیل بارش برف، گفت: در حال حاضر کلیه اتصالات برق در سطح استان برقرار است و هیچگونه قطعی آب و برق نداریم.

به گزارش کاسپین محمدرضا حق بین با اشاره به بارش سنگین برف در اکثر نقاط استان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه گذشته، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در ستاد مدیریت بحران استانداری، اولویت با بازگشایی راه های مواصلاتی و اصلی بود که خوشبختانه در ساعات اولیه بارش، هیچگونه انسدادی نداشتیم.

وی با بیان اینکه با قطعی برق و آب و انسداد راه روستایی در برخی مناطق کوهستانی مواجه بودیم، افزود: در حال حاضر کلیه اتصالات برق در سطح استان برقرار بوده و هیچگونه قطعی آب و برق نداریم.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان همچنین از برفروبی و بازگشایی کلیه راه‌های اصلی و فرعی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: کلیه راه‌های روستایی نیز باز است و ماشین آلات برفروبی هم اکنون در حال بازگشایی کوچه‌های روستایی هستند و مشکل تردد وجود ندارد.

حق بین همچنین به آماده باش نیروهای راهداری در پی صدور هشدار سطح زرد هواشناسی خبر داد و بیان کرد: طی امشب و فردا، احتمال بارش برف و باران وجود دارد و لذا همه دستگاه‌های خدمت‌رسان پای کار هستند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.


کد خبر: 25358

دیدگاهتان را بنویسید