امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

ایده های «فاوایی» حمایت می شوند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت:به طرح‌های حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسهیلات اشتغالزایی کم‌بهره پرداخت می‌شود.

به گزارش کاسپین  سعید زاهدی با بیان اینکه طرح‌های بخش ICT یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های توسعه فاوا در گیلان است گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند در دو بخش حقیقی و حقوقی فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با مراجعه به سامانه جامع ایران توان‌آفرین به نشانی اینترنتی https://Irantavanafarin.ito.gov.ir برای دریافت تسهیلات کم بهره اقدام کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان افزود: طرح‌های هفت گانه حمایتی از جمله طرح‌های ویژه ملی، پیشران، تولیدی صادرات محور، دانش بنیان با فناوری بالا، سرمایه گذاری نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، توسعه سکو‌ها و کسب و کار‌های ارائه دهنده خدمات آزاد کاری و خود اشتغالی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و دفاتر خدمات ارتباطی و طرح‌های سرمایه در گردش، اولویت‌های اصلی اعطای تسهیلات هستند.
وی گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان به نیابت از وزارت ارتباطات، طرح‌های ارائه شده را پس از بررسی به کمیته اشتغال استان ارسال و پس از تایید کمیته به بانک عامل برای اعطای تسهیلات معرفی می‌کند.


کد خبر: 24418

دیدگاهتان را بنویسید