اطفای حریق در منطقه آزاد انزلی ادامه دارد

فرماندار انزلی با اشاره به گستردگی حجم آتش‌سوزی در منطقه آزاد انزلی گفت: عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد. 

به گزارش خبرنگار کاسپین، محمدصالح ضیایی فرماندار شهرستان انزلی به تشریح آخرین جزئیات اتش سوزی در منطقه آزاد انزلی پرداخت و اظهار کرد: این حادثه آتش‌سوزی که از حدود ۱۰ صبح شروع شده همچنان در حال اطفاء است.فرماندار انزلی از اعزام ۵۰ خوروی آتش‌نشانی به محل حریق در منطقه آزاد انزلی خبر داد و بیان کرد: نیروهای امدادی، هلال احمر و آتش‌نشانی از کل استان به محل حادثه آتش‌سوزی منطقه آزاد انزلی اعزام شدند و مشغول اطفاء و امدادرسانی هستند.

ضیایی با بیان اینکه حریق کنترل شده است، گفت: همچنین عملیات اطفاء با سرعت و قدرت ادامه دارد و حریق در حال مهار است.

وی با اشاره به گستردگی و حجم بالای حریق افزود: حریق در منطقه آزاد انزلی گسترده و پرحجم است اما تلاش های هلال احمر و آتش‌نشانی ادامه دارد.

فرماندار انزلی با بیان اینکه برای مهار حریق همه دستگاه‌ها پای کار هستند، گفت: آتش سوزی در  طبقه دوم و سوم جریان دارد و تلاش این است که به طبقه اول و همکف سرایت نکند.

ضیایی با اشاره به جزئیات بیشتر حریق منطقه‌ ِآزاد انزلی بیان کرد: تاکنون هیچ گونه مصدومیت و تلفات جانی بر اثر این حادثه گزارش نشده است.


کد خبر: 40775

دیدگاهتان را بنویسید