امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات

استاندار گیلان: مشارکت خوب مردم گیلان در بازسازی عتبات عالیات

استاندار گیلان: مردم ولایتمدار گیلان همواره در امور خیری مانند کمک در بازسازی عتبات عالیات به خوبی مشارکت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی در نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت : مردم ولایتمدار گیلان تربیت یافته مکتب اهل بیت علیهم السلام و عاشق این خاندان هستند و این عشق در دوران آل بویه که از این خطه برخاسته بودند موجب شد علما و دانشمندان زیادی ظهور کنند.

وی با اشاره به بیش از ۴ میلیارد تومان نذورات مردم گیلان در سال ۱۴۰۱ برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات ، افزود : برپایی آئین‌های معنوی و اعتقادی نظیر نشان محبت و تبیین اثرات ارزشمند خدمت در مسیر اهل بیت (ع) از سوی رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما نقش بسزایی در بالابردن مشارکت معنوی مردم دارد.

استاندار گیلان: مشارکت خوب مردم گیلان در بازسازی عتبات عالیاتمسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این ستاد مردم نهاد در استان ، گفت : مردم ولایتمدار گیلان از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نذورات خود را برای توسعه و بازسازی حرم‌های مطهر حضرات معصومین اهدا کرده اند.

مجید دوهندو با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف برای افزایش مشارکت مردم در بازسازی عتبات عالیات، افزود: آئین «نشان محبت» در اسفند ۱۴۰۱ در نقاط مختلف گیلان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در مجموع ۲۷ موکب این ستاد به عاشقان اهل البیت علیهم السلام خدمت رسانی می‌کنند.


کد خبر: 7607

دیدگاهتان را بنویسید