آغاز برداشت برنج در املش

آژانس خبری کاسپین - نخستین برداشت برنج در ۳ هزار و۵۰۰هکتار از شالیزار‌های املش شروع شد.
به گزارش  کاسپین، مدیر جهاد کشاورزی املش با اعلام این خبر گفت: احمد قاسمپور شالیکار روستای سوخته کیش بخش رانکوه اولین شالیکار املشی است که برداشت برنج را در شالیزارش آغاز کرده است.
طاهرغلامی با اشاره به اینکه آقای قاسم پور برنج هاشمی در شالیزارش کشت می‌کند گفت: این شالیکار املشی ۲۸فروردین شالیزارش را نشاء کرده بود.
شهرستان املش ۵هزار شالیکار دارد که سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزارتن شلتوک برنج تولید می‌کنند.


کد خبر: 17173

دیدگاهتان را بنویسید