امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

کنترل و مهار تورم فرمانده کارکشته حوزه اقتصادی می خواهد

یک استاد دانشگاه با اشاره به وجود تورم افسارگسیخته در کشور گفت: کنترل و مهار تورم نیازمند فرمانده کارکشته حوزه اقتصادی است

به گزارش دیده بان گیلان، استاد دانشگاه و نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام در نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه محور بودن خود خبر داد و اظهار کرد: شرط تحقق برنامه‌هایم، همراهی وکلایی هست که وارد مجلس دوازدهم می‌شوند.
وی با اشاره به عقب‌ماندگی گیلان در ابعاد مختلف زیرساختی، افزود: تلاشم همگرایی، تلاش مضاعف و همراهی همه جانبه با نمایندگان استان گیلان در جهت رشت و اعتلای استان است.

استاد کارآفرینی با بیان اینکه درمان باید رایگان شود ، گفت: طرح رایگان شدن درمان با وضع مالیات همگانی و تخصیص به سلامت مردم، محقق می‌شود.
زیبایی، رشد اشتغال را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد و اضافه کرد: دولت در این زمینه تلاش‌هایی کرده اما ثمربخش نبوده است.

وی با اشاره به وجود تورم افسارگسیخته در کشور افزود: کنترل و مهار تورم نیازمند فرمانده کارکشته حوزه اقتصادی است.

استاد دانشگاه با اشاره به تشدید تنش‌های اقتصادی و فشار به مردم، بیان کرد: برخی از مردم حتی توان خرید نان را ندارند.
زیبایی با اشاره به تورم عمودی در همه کالا و خدمات جز برنج، تصریح کرد: باید در محصول برنج رونق اقتصادی ایجاد کرد چرا که کشور ژاپن با برنج تنها ۱۵ نوع کیک تولید و روانه بازار می‌کند.
وی با بیان اینکه تغییر مدیر از وظایف وکلای مجلس نیست، افزود: ما وظیفه قانون گذاری و نظارت بر آن را داریم و هر نماینده‌ای خارج از این تکالیف حرکت کند باید پاسخگوی افکار عمومی باشد.
این استاد دانشگاه همچنین از تلاش برای پایداری محیط زیست در استان، توسعه گردشگری و بهبود فضای کسب کار و صنایع فعال در استان و به ویژه رشت خبر داد.


کد خبر: 24954

دیدگاهتان را بنویسید