امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

کشف ۶۰ تن شن و ماسه قاچاق در جنوب گیلان

 فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: ۶۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون کمپرسی در منطقه رحمت‌آباد کشف شد.

به گزارش کاسپین ، سرهنگ عیسی روشن‌قلب اظهار کرد: پلیس برای جلوگیری از تخریب محیط زیست با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی برخورد می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی گزارش مردمی مبنی بر برداشت و انتقال شن و ماسه غیرمجاز با ۲ دستگاه کامیون کمپرسی از منطقه رحمت‌آباد، ماموران انتظامی به آدرس اعلامی اعزام شدند، افزود: پلیس با حضور در محل مورد نظر و مشاهده این خودروها آن‌ها را متوقف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به کشف ۶۰ تن شن و ماسه غیرمجاز و فاقد مجوز در بازرسی از این خودروها بیان‌ کرد: بنا برنظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات یک میلیارد ریال است.

این مقام انتظامی گفت: در این خصوص متهمان ۳۹ و ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ روشن قلب در پایان خاطرنشان کرد: برداشت بی‌رویه شن و ماسه باعث تخریب و نابودی محیط زیست می‌شود و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


کد خبر: 26753

دیدگاهتان را بنویسید