امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۵

کشف کالای قاچاق 8 میلیاردی در رشت

کاسپین -  رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف بیش از 8 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در بازرسی از انبار یک واحد صنفی در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش کاسپین سرهنگ محمد خوش‌خلقت با اشاره به اينكه قاچاق فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري براي اشتغال مولد و مؤثر در رشد توليد داخلي را از بين مي‌برد، اظهارداشت: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.
وي در ادامه با بیان اینکه با انجام تحقیقات نامحسوس و اقدامات فنی صورت گرفته مشخص شد، داخل انبار یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان رشت تعدادی لوازم خانگی قاچاق دپو شده است، افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز به آدرس این مکان اعزام و در بازرسی از آنجا، 11 دستگاه ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و کولر اسپلیت قاچاق را کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گيلان از دستگيري متهمان 47 و 49 ساله اين پرونده و معرفی آنها به مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی خبر داد و بيان‌داشت: بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی لوازم كشف شده، 8 میلیارد و 230 میلیون ریال است.
اين مقام انتظامي در پايان با اعلام اينكه مبارزه با قاچاق كالا يكي از اهداف پليس در راستاي تامين امنيت پايدار در جامعه است، خاطرنشان كرد: شهروندان به منظور حمايت از كار و توليدات داخلي در صورت شناسايي عاملان عرضه كالاهاي قاچاق، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليس 110 اطلاع دهند.


کد خبر: 22039

دیدگاهتان را بنویسید