امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

کشف قاچاق میلیاردی «دارو» در جنوب گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۰ میلیارد ریال انواع داروهای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش کاسپین، سردار حسین حسن‌پور اظهار کرد: پلیس با افرادی که برای سودجویی باعث تهدید سلامتی مردم می‌شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان با انجام اقدامات فنی و تحقیقات صورت گرفته از انتقال مقدار زیادی داروی قاچاق با یک دستگاه خودرو نیسان به گیلان مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: با همکاری پلیس آگاهی رودبار خودرو مورد نظر حین تردد در این شهرستان شناسایی و متوقف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۵۱۳ هزار و ۹۰ عدد انواع داروهای فاقد هرگونه اسناد، مجوز و قاچاق در بازرسی از این خودرو خبر داد و با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص متهم ۴۳ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار از مردم خواست برای جلوگیری از سودجویی افراد فرصت‌طلب در صورت برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


کد خبر: 24157

دیدگاهتان را بنویسید