امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۵

پورغلامی در یک قدمی نیمکت ملوان

آژانس خبری کاسپین- فرهاد پورغلامی یکی ازبازیکنان اسبق و پیشکسوت ملوان در یک قدمی سرمربیگری این تیم قرار گرفت.

.

به گزارش آژانس خبری کاسپین, تیم فوتبال ملوان که فصل گذشته به لیگ برترصعود کرده بود, در نهایت توانست سهمیه خود را حفظ کند.

اما پس از اتمام لیگ برتر, مازیار زارع سرمربی ملوان به همراه دیگر کادرفنی از این تیم جدا شدند و پس از آن نیز پژمان نوری مدیرعامل ملون نیز از این تیم کنار رفت.

هم اینک تیم ملوان بدون مدیرعامل و بدون کادرفنی است اما هفته گذشته احمد دنیامالی طی اظهارنظر کوتاهی عنوان کرد که خبرهای خوشی برای ملوان در راه است.

طبق شنیده ها نیز گفته می شود دنیامالی با فرهاد پورغلامی برای هدایت ملوان به توافقاتی دست یافته و این مربی گیلانی به زودی سکان هدایت ملوان را در دست خواهد گرفت.

همچنین قرار است به زودی وضعیت مدیرعاملی این باشگاه نیز مشخص خواهد شد تا ملوانان بتوانند در بازار نقل و انتقالات حضور یافته و بازیکنان موردنیاز خود را جذب کنند.

البته این امر منوط به این است که هرچه سریعتر وضعیت مدیرعاملی و کادرفنی ملوان مشخص شود چون این تیم پرطرفدار تنها تیم لیگ برتری است که هیچ برنامه ای برای نقل و انتقالات ندارد و از این بابت نیز طرفداران این تیم بسیار نگرانند.

به هرحال باید متتظر ماند و مشاهده کرد که آیا فرهاد پورغلامی بعنوان سرمربی این تیم انتخاب و اعلام خواهد شد؟

اگر این خبر واقعیت داشته باشد دوباره سکان هدایت ملوان توسط یکی از بازیکنان قدیمی و پیشکسوت این تیم خواهد افتاد.

از سوی دیگر وضعیت اسپانسری و سرمایه گذار مالی ملوان نیز در هاله ای از ابهام قرار ارد و مشخص نیست که دنیامالی و مدیرعامل جوید ملوان چه برنامه ای را در این خصوص خواهند داشت.

با وجود اینکه سال گذشته ملوان نتوانست بازیهای خوبی را ارایه دهد و تا هفته های پایانی نیز خطر سقوط این تیم را تهدید می کرد حال مشخص نیست که در فصل جاری ملوانان با چه اندیشه ای در لیگ حضور خواهند یافت.

به هر حال داشتن یک اسپانسر قوی برای هرتیمی واجب و الزامی است چون با حامی مالی قدرتمند می توان بازیکنان تاثیرگذار و با کیفیتی را جذب کرد.

البته این در حالی است که هرچه سریعتر وضعیت ملوان و همچنین وضعیت اسپانسر این تیم مشخص شود تا کادرفنی ملوان بتواند بازیکنان موردنظر خود را جذب کند.


کد خبر: 15517

دیدگاهتان را بنویسید