امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

پلمب ۱۶ سمساری در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد: ۱۶ واحد صنفی متخلف اعم از ضایعات فروشی و سمساری که در امر خرید و فروش وسایل سرقتی فعالیت داشتند پلمب شد.

 به گزارش کاسپین  سردار حسین حسن‌پور با اشاره به اجرای طرح عملیاتی کنترل صنوف و مقابله با خریداران اموال سرقتی در گیلان به منظور پیشگیری و مبارزه با سرقت در استان، از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق و ۹۵ مالخر بر اساس اجرای طرح یادشده خبر داد و گفت: ۳۰ میلیارد ریال اموال سرقتی از مالخران و سارقان کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین،در راستای اجرای این طرح، پلیس از ۱۰۷ واحد صنفی در استان بازدید و ۱۶ واحد صنفی متخلف اعم از ضایعات فروشی و سمساری که در امر خرید و فروش وسایل سرقتی فعالیت داشتند را پلمب کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در این طرح ۲ روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۳۲ سارق و ۹۵ مالخر شناسایی و پس از دستگیری، ۶۸ فقره پرونده مرتبط با مالخران تشکیل شد، افزود: مقادیری سیم و کابل برق و مخابرات، ۱۲۶ کیلوگرم آهن و شیرآلات، مصالح ساختمانی، لوازم الکتریکی، لوازم خانگی و آشپزخانه شامل تلویزیون، یخچال، اجاق گاز ،مقادیری خشکبار، پنج دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت، پنج دستگاه دوچرخه، لوازم و قطعات خودرو سرقتی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.


کد خبر: 24363

دیدگاهتان را بنویسید