امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

پروژه های عمرانی گیلان زیر ذره بین «سنجش»

آژانس خبری کاسپین - مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گیلان: پارسال ۸۸ هزار طرح عمرانی در استان مورد آزمایش فنی و کنترل تخصصی کیفیت خاک قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار کاسپین –  فرید طهماسبی گفت: پارسال با ثبت ۲۵ قرارداد، بیش از ۲۰۰ نوع آزمایش فنی و تخصصی برای انواع طرح‌های عمرانی استان در این آزمایشگاه انجام شد.
مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گیلان  همچنین از صدور بیش از ۱۹ هزار گزارش آزمایش کنترل کیفی برای این طرح‌ها خبر داد و افزود: در این مدت، کیفیت هزار و ۸۰۰ متر حفاری، ۲۳ هزار طرح آسفالت، ۱۸ طرح بتن، ۱۲ هزار طرح‌های خاکی و ۲۵ هزار مورد بتن آزمایش و نتایج کنترل‌ها به نهاد‌ها و سازمان‌های طرف قرارداد اعلام شد.

وی طرح‌های نهضت ملی مسکن در ۱۰ شهرستان، مطالعه مکانیک خاک شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان، آزاد راه منجیل-رودبار، بزرگراه آستارا-آستارا، تقاطع‌های محور فومن-شفت-سراوان، بزرگراه فومن-پونل، کنار گذر‌های انزلی، لنگرود و آستارا-تالش-پونل، تقاطع غیرهمسطح لاهیجان، مطالعه توسعه اسکله بندرانزلی، امور عمرانی سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی بندر انزلی، بهسازی راه‌های فرعی و اصلی، بازسازی تاسیسات و ساختمان‌های دولتی، و همچنین قطعات ۳، ۴، ۶ و ۷ راه آهن قزوین-رشت-انزلی را از جمله طرح‌های ملی و استانی عنوان کرد که خدمات فنی و مهندسی دریافت کردند.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گیلان با اشاره به راه اندازی ۳ نوع آزمایش جدید در این آزمایشگاه گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گیلان ۶ شعبه و ۲۰ واحد محلی با ۵۰ نیروی متخصص در شهر‌های رشت، رودبار، رودسر، لاهیجان، صومعه سرا و آستارا دارد.


کد خبر: 16066

دیدگاهتان را بنویسید