امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۵

پرونده بررسی مشکلات مسکن مهر رشت روی میز دستگاه قضا

آژانس خبری کاسپین - ظرفیت‌های قانونی جبران خسارات برخی از واحد‌های نیمه تمام مسکن مهرو شناسایی مشکلات ۳ هزار واحد دیگر این شهرک  در نشست مسئولان قضایی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار کاسپین، رئیس کل دادگستری گیلان در دومین نشست بررسی مشکلات ۲۶۰ واحد نیمه کاره‌ی مسکن مهر رشت گفت: ۳ هزار واحد دیگر در مجموعه‌ی مسکن مهر رشت هم مشکلاتی دارد که دستگاه‌های مرتبط باید ظرفیت‌های قانونی جبران خسارات و تامین منابع مالی ترمیم این واحد‌ها را شناسایی کرده و درجلسه بعدی ارایه دهند.
حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی با بیان اینکه، دستگاه قضا اجازه نمی‌دهد حقی از مردم به ویژه مالکان این واحد‌ها ضایع شود، افزود: مالکان اصلی باید از مالکان ثانوی تفکیک شوند تا با بکارگیری راهکار‌های همچون استفاده از اراضی مازاد، مولد سازی و یا مطرح کردن این مشکلات در سفر‌های آتی رییس جمهور به گیلان به نتایج خوبی در این خصوص دست یافت. 
آقای احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان نیز بر لزوم تداوم پیگیری‌ها برای حل مشکلات واحد‌های مسکونی مهر تاکید کرد و گفت: برای حل مشکلات وجبران خسارت برخی مالکان واحد‌های مسکن مهر باید از تدابیر سازنده و راهکار‌های قانونی برای تامین منابع مالی استفاده کرد.


کد خبر: 16606

دیدگاهتان را بنویسید