امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

پرواز قوهای سفید بر فراز البرز

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور مقابل البرز به برتری دست یافت.

به گزارش کاسپین تیمهای فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی و نماینده البرز عصر جمعه در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به میزبانی ملوان مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد.

ملوانان که تاکنون در رقابتهای لیگ برتر بانوان کشور نتایج خوبی را کسب کردند, در این دیدار نیز برتر از حریف خود ظاهر شده و در نهایت با پیروزی در این بازی خانگی, به صدر جدول این مسابقات صعود کردند.

گلهای تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی را در این دیدار, فاطمه مخدومی در دقیقه ۱۳ و شبنم بهشتی در دقیقه ۹۰ به ثمر رساندند و تنها گل تیم فوتبال بانوان نماینده البرز نیز در دقیقه ۴۷ توسط مهناز شاهمرادی به ثمر رسید.

قضاوت این دیدار را , سرور ساعدی به عنوان داور وسط, نازنین قربان پور و مهشید زمان پور به عنوان کمک داور و رویا ظفری به عنوان داور چهارم برعهده داشتند.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و تا پایان هفته ششم رقابتهای لیگ برتر بانوان کشور به همراه تیم خاتون بم در صدر جدول قرار گرفت و تیم البرز نیز با کسب چهار امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت.

در رقابتهای فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور, ۱۰ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.


کد خبر: 22884

دیدگاهتان را بنویسید