امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

پرداخت تسهیلات بدون کارمزد در طرح «آفتاب» بانک سینا

مدیر بانک سینا در منطقه گیلان از پرداخت  تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد با طرح «آفتاب» در این بانک خبر داد، گفت: برای اخذ این وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تنها یک ضامن نیاز است و مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و محاسبه و تخمین مقدار وام پرداختی و اقساط از لینک  Tarh.sinabank.ir/aftab  استفاده کنند.

به گزارش  کاسپین جعفر میرزاپور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بانک سینا  در سالین گذشته همگام با سیاست های کلان اقتصادی و اهداف و برنامه تولیدی در حوزه صنایع بزرگ و کوچک حرکت کرده و در این راستا اقدامات ارزشمندی  انجام داده است.

وی از تجهیز پیشرفته ترین سامانه بانکداری الکترونیک در بانک سینا خبر داد و افزود: جلب اعتماد مشتریان از اهداف اصلی این بانک است.

مدیر بانک سینا در منطقه گیلان از پرداخت  سه هزار میلیارد ریال  تسهیلات فرزندآوری در این استان خبر داد و اضافه کرد: این مقدار تسهیلاتوام قرض الحسنه فرزند آوری به پنج هزار و ۵۰۰ متقاضی پرداخت شده است.

میرزاپور با بیان اینکه افزون بر ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز به چهار هزار و ۲۲۴ متقاضی پرداخت شد، گفت: همچنین بودجه سال ۱۴۰۱ ودیعه مسکن این بانک، ۱۳۹ میلیارد ریال بود که تمامی این بودجه جذب و پرداخت شد.

وی با بیان اینکه بودجه ابلاغی ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۲ در شهر رشت هزار و ۵۰۰ میلیون ریال بوده، افزود: این مبلغ در شهرستانها هزار میلیون ریال و روستاها ۴۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت پنج ساله و نرخ سود ۲۳ درصد است.

مدیریت بانک سینا منطقه گیلان  با بیان اینکه این بانک برای رضایت نیازهای مشتریان و پرداخت تسهیلات، طرح های متنوعی طبق نیاز آنان و اقشار مختلف جامعه ارائه داده  است، گفت:  از جمله طرح‌های تعیین شده پرداخت تسهیلات در شعب بانک با کارمزد صفر درصد تا سقف سه میلیارد ریال است.

میرزاپور از راه اندازی طرح آفتاب برای نخستین بار در سیستم بانکی کشور خبر داد و اضافه کرد: طبق این طرح تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد پرداخت می شود؛ مشتریان می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه با حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریال بر اساس میانگین یک تا ۱۲ ماهه حساب افتتاح شده خود، تسهیلات مذکور را در خواست کنند.

وی ادامه داد: مبلغ وام در قالب این تسهیلات براساس رسوب و میانگین حساب قرض الحسنه و مدت زمان سپرده گذاری، ۱۳.۱ درصد میزان موجودی تا ۱۴۷.۲ درصد متغیر است.

 

مدیربانک سینا منطقه گیلان با بیان اینکه این بانک در طرح محرومیت زدایی، ازدواج و فرزند آوری شرکتی فعال دارد گفت: بانک سینا از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ، ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در خصوص موارد یادشده به حدود ۱۰ هزار نفر پرداخت کرده است.

میرزاپور با بیان اینکه بانک سینا ابتدا به عنوان موسسه مالی اعتباری بنیاد شروع بکار کرد و بعد به موسسه مالی اعتباری سینا تبدیل شد، اضافه کرد: این بانک از سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را شروع کرده و هدف آن هم تامین نیازهای مالی و سرمایه واحد های تولیدی و تجاری بوده است.

به گفته وی، با توجه به استقبال صورت گرفته در سال های گذشته با تصمیم هیات مدیره بانک و مجوزهای اخذ شده در نهایت اسفند ماه ۱۳۸۷ تبدیل به بانک سینا شد و فعالیت گسترده ای را شروع کرد و تعداد شعب خود را افزایش داد.

مدیر بانک سینا در منطقه گیلان با بیان اینکه هم اکنون با احتساب باجه و شعبه، بانک سینا تعداد ۳۴۰ شعبه در سراسر کشور دارد، گفت: در گیلان نیز ۱۴ شعبه و یک باجه فعال داریم و در این سال ها بانک سینا موفقیت های خوبی کسب کرده که یکی از دلایل رشد این بانک بحث مشتری مداری بوده که بسیار برای مدیران بانکی حائز اهمیت بود.

میرزاپور سامانه های الکترونیکی و دیجیتال را از نقاط قوت بانک سینا برشمرد و بیان کرد: بانک سینا در طرح های بانک مرکزی و مجلس در خصوص فرزندآوری و ازدواج مشارکت فعال داشته و جزء سه بانک اول کشور در قسمت درصد پرداخت و تعداد پرداخت است.

وی از اجرای طرح آفتاب بانک سینا خبر داد و افزود:  این بانک اولین بانکی است که تسهیلات صفر درصد و بدون سود پرداخت می‌کند و شرایط بگونه ای است که باتوجه به سپرده گذاری قرض الحسنه ای که مشتریان انجام می‌دهند (با حداقل مبلغ پنجاه هزار تومان) چه برای مشتریان حقوقی و چه حقیقی، این وام قابل پرداخت است.

مدیر منطقه گیلان بانک سینا با  بیان اینکه سپرده گذاری های این طرح بین یک ماه تا ۱۲ ماه است، گفت: شما می توانید حتی به مدت یک ماه پول خود را داخل سپرده قرار دهید و متناسب با مبلغ و معدل کسب شده درخواست پرداخت وام دهید

به گفته میرزاپور مشتریان از ۱۳ درصد تا ۱۴۷ درصد نسبت به مبلغ سپرده خود (تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان) قادر به گرفتن وام بدون کارمزد و با سود صفر درصد هستند و  مشتریان حقیقی درصورت داشتن معدلی بیشتر از ۳۰۰ میلیون می توانند آن را به شخص دیگری از اعضای خانواده خود منتقل کنند و شرکت های حقوقی و فروشگاه ها می توانند معدل اضافی را به پرسنل خود منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه اقساط طرح آفتاب از ۶ ماه تا ۴۸ ماه  است، افزود: این اقساط براساس میزان سپرده و مدت زمان آن محاسبه می‌شود بطور مثال اگر شخصی ۱۰۰ میلیون سپرده گذاری کند در عرض یک ماه می‌تواند ۲۳ میلیون وام با اقساط ۶ ماهه و سود صفر درصدی دریافت کند. اما هرچه مدت زمان بیشتری مبلغ پایه در حساب باقی بماند، مبلغ دریافتی وام به همان نسبت افزایش پیدا می‌کند.

مدیر منطقه گیلان بانک سینا با بیان اینکه در طرح آفتاب بعد از معدل گیری و پرداخت شدن وام، مشتری می‌تواند اصل پول خود را برداشت کند و پول پایه بلوکه نمی‌شود، اضافه کرد: برای اخذ این وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تنها یک ضامن نیاز است و مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و محاسبه و تخمین مقدار وام پرداختی و اقساط از لینک  Tarh.sinabank.ir/aftab  استفاده کنند.


کد خبر: 24275

دیدگاهتان را بنویسید