امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

همیاری ۳ استان برای ساخت یک مسیر مشترک

آژانس خبری کاسپین = در بازدید استانداران این ۳ استان قرار شد ۱٠هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت جاده کلاچای - رحیم آباد به قزوین که از این ۳ استان عبور می‌کند اختصاص یابد.
به گزارش خبرنگار کاسپین، ،معاون وزیر راه و شهرسازی و استانداران گیلان، مازندران و قزوین راهکار‌های ساخت مسیر کلاچای – رحیم آباد به قزوین را بررسی کردند.

 مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور در حاشیه بازدید از این طرح با بیان اینکه برای اجرای این طرح ١٠ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است گفت:
ساخت این جاده به درخواست مردم بودکه در صورت ساخت ، توسعه اقتصادی و گردشگری سه استان قزوین، گیلان و مازندران را به همراه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه این جاده به طول تقریبی ١۵۶ کیلومتر و بصورت جاده اصلی ساخته خواهد شد افزود: جاده‌هایی که از مسیر رشته کوه البرز عبور می‌کنند مستلزم صرف هزینه‌های زیادی هستند و این جاده نیز بر همین اساس بوده و استانداران استان‌های قزوین، گیلان و مازندران باید در جهت تامین اعتبارات مورد نیاز همت کنند.
استاندار گیلان هم با بیان اینکه ساخت این جاده موجب توسعه فراوان منطقه در بخش‌های اقتصادی منطقه می‌شود گفت: حضور استانداران این سه استان به همراه معاون وزیر راه بیانگر عزم جدی دولت برای ساخت این جاده است.
استاندار گیلان همچنین با مردم روستای لات محله اشکورات و روستا‌های اطراف دیدار و گفتگو کرد.
اسدالله عباسی در این دیدار با بیان اینکه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی اقدامات خوبی در روستا‌ها انجام شده گفت: توسعه همه جانبه روستا‌ها همواره مدنظر بوده و هست و تلاش می‌کنیم اقدامات مناسبی در این راستا انجام شود.
وی با اشاره به تولید فندق، گل گاوزبان، فرآورده‌های دامی، عسل و دیگر محصولات کشاورزی در منطقه اشکورات افزود: مردم این منطقه همواره در جهت تولید محصولات مختلف گام برداشته و ساخت جاده کلاچای – رحیم آباد – قزوین می‌تواند در جهت رونق تولید و فروش محصولات نقش مهمی ایفا کند.


کد خبر: 16241

دیدگاهتان را بنویسید