امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

نفرات برتر مسابقات وزنه برداری لیگ برتر گیلان مشخص شدند

آژانس خبری کاسپین _ هفته اول از نخستین دوره مسابقات وزنه برداری لیگ برتر باسگاهای گیلان با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.

 

به گزارش خبرنگار کاسپین, در این دوره از رقابتها زبده ترین وزنه برداران گیلان در قالب 9 تیم در 10 وزن درسالن وزنه برداری جهان پهلوان محمود نامجو رشت با هم رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات و در وزن 55 کیلوگرم آریا محرابی , در وزن 61 کیلوگرم سیدایوالفضل عمادی نسب, در وزن 67 کیلوگرم محمدمهدی اقلیما و در وزن 73 کیلوگرم محمدجواد بخشی عناوین قهرمانی را کسب کردند.

همچنین در وزن 81 کیلوگرم امیررضا رضاپور, در وزن 89 کیلوگرم امیررضا آرمک, در وزن 96 کیلوگرم محمدحسین عسگری, در وزن 102 کیلوگرم سامیار ممیز, در وزن 109 کیلوگرم هادی حسین دوست و در وزن 109+ کیلوگرم سیدمحمدرضا میرابراهیمی عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان در پایان این مسابقات به خبرنگار آژانس خبری کاسپین گفت: برای نخستین بار است که لیگ برتر وزنه برداری در گیلان برگزار می شود و خوشبختانه استقبال تیمها نیز مناسب بود.

مسعود محرابی افزود: در این دوره از رقابتها تیمهای مقاومت گیلان, هیات فومن, نامجو لاهیجان, هیات لنگرود, هیات رودسر, هیات بندرانزلی, هیات آستانه اشرفیه , هیات شفت و هیات خمام حضور یافتند.

وی ادامه داد: نخستین دوره رقابتهای لیگ برتر وزنه برداری گیلان در چهار هفته برگزار می شود که در نهایت تیمها و نفرات برتر اوزان مختلف معرفی می شوند.


کد خبر: 15746

دیدگاهتان را بنویسید