امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

ناکامی ملوان در آخرین گامِ «جام»

ملوان انزلی در آخرین دیدارش در لیگ برتر مقابل آلومینیوم  قرار گرفت و با تساوی یک گل در خانه متوقف شد تا در آحرین گامِ این جام ناکام شود.

به گزارش کاسپین دیدار تیم‌های ملوان و آلومینیوم در هفته پایانی لیگ برتر در حال برگزاری است و دو تیم برای اینکه فصل را در رتبه‌ بهتری به پایان برسانند تلاش خواهند کرد.

تیم فوتبال ملوان در ورزشگاه سن‌سیروس در تلاش خواهد بود تا با کسب امتیاز کامل از این مسابقه حضورش در رتبه پنجم جدول را قطعی کند و فصل را با پیروزی به پایان برساند تا عملکرد خوبی که در طول فصل داشتند را کامل کنند، آنها در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکردند و رتبه خود را در خطر انداختند.

شاگردان مجتبی حسینی هم در آخرین بازی فصل این شانس را خواهند داشت تا با پیروزی مقابل ملوان و شکست خوردن شمس‌آذر از سپاهان به رتبه پنجم جدول برسند و بعد از 4 مدعی اصلی در بالاترین رتبه تیم‌های میان رده قرار بگیرند.

این مسابقه از لحاظ جدولی حساسیت خاصی دارد و یکی از بازی‌های 6 امتیازی بین تیم‌های میان جدولی به حساب می‌آید که دو مربی موفق لیگ بیست و سوم مقابل هم قرار خواهند گرفت.

زمان و مکان برگزاری: لیگ برتر ایران ‎1402-1403 | هفته : 30 | استادیوم سیروس قایقران

تیم داوری: امیرسامان سلطانی – محسن حکیم – امین قدیری – محمدعلی صلاحی – ناظر: محمدرضا ابوالفضلی


ترکیب ملوان:
حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، رضا جعفری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، سینا سعادتمند، ابوذر صفرزاده، مهران احمدی و محمدرضا سلیمانی
سرمربی:مهدی تارتار

ترکیب آلومینیوم اراک:
احمد گوهری – میلاد بدرقه – بهروز نوروزی فرد – مهران موسوی – بهرام گودرزی – یونس اکبرپور – امین جهان کهن – عارف حاجی عیدی – محمد امین کاظمیان – مهدی لیموچی – شروین بزرگ
سرمربی:مجتبی حسینی


شرح گل:
دقیقه 45+3 – رضا جعفری ( ملوان 1 – 0 آلومینیوم) : رضا جعفری از روی نقطه پنالتی دروازه آلومینیوم را باز کرد تا شاگردان مهدی تارتار با پیروزی به رختکن بروند.


لحظات حساس:
دقیقه 13: احمد گوهری با واکنشی تماشایی دروازه آلومینیوم اراک را نجات داد.

دقیقه 15 : بازی درگیرانه و فیزیکی بدون موقعیت جدی گلزنی در جریان است.

دقیقه 20: ضربه سر شروین بزرگ به تیرک دروازه ملوان برخورد کرد و راه به جایی نبرد.

دقیقه 34: ارسال خطرناک روی دروازه ملوان  و مدافعان این تیم توپ را دفع کردند.

دقیقه 42: ضربه خطرناک شروین بزرگ راه به جایی نبرد و دروازه ملوان باز نشد.

دقیقه 51: ضربه لیموچی توسط حبیب فرعباسی در آغوش کشیده  شد.


کد خبر: 28643

دیدگاهتان را بنویسید