امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

میدان سپاری به جوانان راه حل مشکلات گیلان / چهره های نمایشی و نقاب دار را «رو» کنید

نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام  با بیان اینکه چهره های نمایشی و نقاب دا را «رو» کنید، گفت: میدان سپاری به جوانان راه حل مشکلات گیلان است.

 

به‌گزارش کاسپین مصطفی بلورچی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملکرد ضعیف افراد منجر به بی اعتماد عمومی در گیلان و رشت شده است.

وی با تاکید بر ضرورت مخاطب شناسی و مردم شناسی افزود: مردم در همه بخش ها موفق و اثرگذار نقش  آفرینی کردند و در انتخابات هم این صدق می کند.

نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام با اشاره به فضای سرد حاکم در انتخابات به تشریح علل و عوامل دلسردی مردم به نمایندگان و حضور در پای صندوق های رای پرداخت و بیان کرد: عملکرد ضعیف نمایندگان در ادوار مختلف، عدم شایسته گزینی در بخش های مختلف و چالش های ناشی از بی سامانی اقتضادی و معیشتی منجر به دلسردی مردم شده است.

بلورچی با اشاره به شعارهای رنگارنگ انتخابانی افراد در ادوار مختلف بیان کرد: افراد با شعارهای رنگارنگ و لعاب دار و فریب افکار عمومی وارد بهارستان شدند اما به محض نشستن بر روی کرسی نمایندگی مجلس نه تنها شعارهایشان را فراموش کردند بلکه مردم و مطالبات مردمی را هم به بوته فراموشی سپردند.

وی با بیان اینکه حربه فریب مردم با شعارهای خوش رنگ و لعاب دار و واهی همچنان پا بر جا است، افزود: مردم دیگر از شعارهای تکراری، رویایی، بدون خاصیت اجرا و فریبنده خسته شدند.

 

برای تحول آمده ام

کاندیدای نمایندگی مجلس در شورای اسلامی رشت و خمام با بیان اینکه برای تحول آمده ام، گفت: تحول خواهی یک شعار نیست بلکه با کمک مردم می توان آن را عملیاتی کرد.

بلورچی با اشاره به انتظارات به حق مردم از کاندیداها در راستای تغییر قابل محسوس بیان کرد: تغییر گام به گام و ملموس  در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و نظام اسلامی مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی به «تغییر و تحول» نیازمند است، افزود: تحول خواهی با انتخاب درست، هوشمندانه و معقولانه محقق می شود.

داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام، پشتوانه مردمی را پایه و اساس حفظ نظام و از ضرورت های کشور برشمرد و بیان کرد: پشتوانه مردمی رمز موفقیت مسئولان و سیاستمداران است.

بلورچی با بیان یانکه مشارکت در انتخابات یک ضرورت انکار ناپذیر است، گفت: انقلاب اسلامی ایران تصویر واضح و جدی از حضور مردم در عرصه های مختلف است.

وی با انتقاد از حالت دو رنگی و رفتار نمایشی برخی سیاست مداران افزود: برخی سیاست مداران با رفتار نمایشی تصویر ساختگی و فریبنده از خود نشان می دهند و رفتار با عمل شان در تناقض است.

 

اعتماد به جوانانِ تحواه

داوطلب نمایندگی مجلس در رشت و خمام با بیان اینکه رسانه ها نقاب های ساختگی و نمایشی سیاسمتداران را «رو» کنند، گفت: مردم باید با شناخت درست و چهره شناسی دست به انتخاب اصلح بزنند.

بلورچی با بیان اینکه فضا برای حضور جوانان فراهم شود، گفت: حل مشکلات کشور با اعتماد به جوانانِ تحول خواه محقق می شود.

وی  با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیران استانی در بخش های مختلف افزود: میدان سپاری به جوانان راه حل مشکلات کشور و استان گیلان است.

 

 

 


کد خبر: 25116

دیدگاهتان را بنویسید