امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

مکتب عاشورا نسخه نجات بخش بشریت است

فرمانده فراجا با بیان اینکه عاشورا و مکتب امام حسین علیه السلام دستاوردهای بزرگی به همراه داشت، گفت: نهضت امام حسین علیه السلام و مکتب عاشورا نسخه نجات بخش بشریت است.

به گزارش کاسپین سردار احمدرضا رادان در همایش رهاورد خادمین امنیت اربعین حسینی در سالن اجتماعات ناجا در رشت اظهار کرد: خادمی در مسیر سیدالشهدا (ع) یک افتخار بزرگ و ارزشمند است که نصیب هر شخص نمی‌شود.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری همایش رهاورد خادمین امنیت اربعین حسینی در گیلان افزود: برگزاری این همایش بزرگ و معرفتی حرکتی هوشمندانه و اثرگذار بود.

فرمانده فراجا با بیان اینکه عاشورا و مکتب امام حسین علیه السلام دستاوردهای بزرگی به همراه داشت، گفت: نهضت امام حسین علیه السلام و مکتب عاشورا نسخه نجات بخش بشریت است.

سردار رادان با بیان اینکه خادمین امنیت اربعین حسینی فرهنگ ساز هستند، اضافه کرد: حرکت جهادی و انقلابی افراد در برقراری امنیت اربعین حسینی بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به آثار و برکات قرارگیری در زیر سایه اهل بیت علیهم السلام افزود: قدم برداشتن در مسیر اهل بیت (ع) اثرات غیرقابل وصفی در جامعه دارد.

فرمانده فراجا با اشاره به اینکه مسیر عاشورا تا اربعین ادامه دارد، گفت: اربعین فلسفه عاشورا و مکتب امام حسین علیه السلام را بسط و گسترش داد.

سردار رادان با اشاره به تلاش‌های دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: دشمن با ابزار قدرتمند رسانه و با جنگ نرم و شناختی دنبال تحریف مفاهیم دینی و استحاله فرهنگی است.

فرمانده فراجا با بیان اینکه مکتب عاشورا در لایه‌های مختلف جامعه اثرگذار است، گفت: فرهنگ عاشورا با برگزاری رهاوردها و برنامه‌های ترویجی گسترش پیدا کند.

سردار رادان با تاکید بر نگاه فرهنگی و ادبی به اربعین حسینی بیان کرد: ادبیات و معارف اربعین حسینی باید مورد واکاوی ویژه قرار گیرد.

تجلیل از ۱۶۰ خادم برقراری امنیت اربعین حسینی

«سردار عزیزاله ملکی» فرمانده انتظامی گیلان در این همایش اظهار کرد: امنیت در بخش‌های مختلف خط قرمز ناجا است و در این حوزه اهتمام ویژه ای داریم.

وی با اشاره به برگزاری همایش رهاورد خادمین امنیت اربعین حسینی در گیلان افزود: در این همایش از ۱۶۰ خادم برقراری امنیت اربعین حسینی تجلیل می‌شود.


کد خبر: 23069

دیدگاهتان را بنویسید