امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۵

موج «امید» در فضای کارگری و صنعتی گیلان

 مسوول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات گیلان از اهدای نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: امید در فضای کارگری و صنعتی استان موج می‌زند.

 سرهنگ عباس اسکندری  در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی در قالب رویداد رسانه‌ای ۲۴ ساعته «جام امید» گیلان در گفتگو با خبرنگار کاسپین  اظهار کرد: اصحاب رسانه در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف نقش محوری دارند.

وی با تاکید بر لزوم واکاوی پیشرفت‌های گیلان در حوزه تولید و صنعت افزود: یکی از مظاهر پیشرفت و امید آفرینی در گیلان وجود و فعالیت کارخانجات و صنایع هستند.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گیلان با بیان اینکه امید در فضای کارگری و صنعتی استان موج می‌زند، گفت: فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در گیلان که ارتباط مستقیمی با اقتصاد و معیشت مردم دارد سبب امید افزایی در جامعه شده است.

اسکندری با اشاره به نگاه مانع زدایی بسیج کارگران و کارخانجات در راستای تولید بیان کرد: تشکیل میز خدمت ویژه تولید و اشتغال در شهرک‌های صنعتی گیلان استمرار خواهد یافت.

وی با بیان اینکه بسیج نقش پیش رونده در مباحث مختلف دارد، افزود: بسیج با هم افزایی و تعامل بین دستگاهی دنبال کارآمدی و توانمندسازی ارکان نظام است.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها اثرگذارترین راویان پیشرفت هستند، گفت: بسیج رسانه و اصحاب رسانه در راستای امیدآفرینی، تبیین دستاوردها و همچنین روایتگری پیشرفت‌ها اقدامات مؤثری انجام داده است.

تاکید بر لزوم پاسخگویی مسؤولان در بخش‌های مختلف

اسکندری با بیان اینکه دانش آموزان با پیشرفت‌های صنعتی گیلان آشنا می‌شوند، اضافه کرد: پیشرفت‌های صنعتی و تولیدی گیلان در قالب اردوی دانش آموزی مورد واکاوی قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر لزوم پاسخگویی مسؤولان در بخش‌های مختلف افزود: پاسخگویی مسؤولان به جامعه کارگری و متولیان کارخانجات موجب امیدآفرینی و دلگرمی می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گیلان با اشاره به تقدیم ۴۱۸ شهید توسط جامعه کارگری در راه انقلاب اسلامی بیان کرد: پرچم پر افتخار ۴۱۸ شهید گلگون کفن به دست کارگران و فعالین تولید به اهتزاز در آمده است.

اسکندری با اشاره به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه اضافه کرد: صنعت و تولید با محوریت کارهای پژوهشی و دانش پایه نتیجه می‌دهد.

وی با بیان اینکه نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای برتر تولیدی گیلان تعلق می‌گیرد، افزود: عملکرد واحدهای تولیدی گیلان از سوی تیم ارزیاب کارکشته مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.


کد خبر: 22764

دیدگاهتان را بنویسید