امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

ملوان صیاد دربی شمال می شود!

دربی شمال بین تیم های ملوان و نساجی در چارچوب مسابقات لیگ برتر در حالی در قائمشهر برگزار می شود که ملوان انزلی برای قرارگیری در کورس مدعیان باید صیادِ این دربی حساس باشد.

به گزارش کاسپین از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس هفته ۲۲ ،دیدار حساس دو تیم ریشه دار نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی روز شنبه ۱۸ فروردین راس ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار میگردد.
این دو تیم در حالی به جدال یکدیگر میروند که نساجی مازندران که روزهای حساسی را سپری می‌کند و برای جلوگیری از سقوط نیاز مبرمی به جمع‌آوری امتیازات بازی‌های خانگی دارد، تیمی که با ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ ایستاده کار بسیار دشواری برای بقا دارد.
نساجی در سال‌های اخیر یعنی از سال ۱۳۹۹ تاکنون نتوانسته ملوان انزلی را شکست دهد و سه باخت مقابل این تیم داشته و همچنین یک مساوی که بهترین نتیجه‌ای بوده که نساجی مقابل ملوان به دست آورده است.
در آنسو نیز ملوانان در این فصل شرایط بهتری داشته و با کسب ۳۵ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ ایستاده.ملوانی ها برای اینکه بتوانند به جایگاه بهتری دست پیدا کنند و از تیم های بالای جدولی همچون تراکتور رده سومی و سپاهان رده چهارمی پیشی بگیرند به دنبال کسب امتیاز در بیرون از خانه هستند و به نظر میرسد با تمام قوا به میدان می آیندنکته قابل توجه دیگر این بازی، هر دو تیم از هواداران پرشوری برخوردار هستند و در روز بازی از سوی مسئولان باشگاه نساجی رایگان بودن بلیط این دیدار در رسانه ها اعلام شده که این موضوع میتواند یک دربی پرشور در شمال کشور را کلید بزند


کد خبر: 26623

دیدگاهتان را بنویسید