امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

معرفی برترین های مسابقات اتومبیلرانی در گیلان

آژانس خبری کاسپین- مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی گیلان با معرفی نفرات برتر در پیست اتومبیلرانی منطقه آزاد انزلی پایان یافت.

 

به گزارش  خبرنگار کاسپین, در این دوره از رقابتها 48 ورزشکار از گیلان و همچنین از تهران, البرز و مازندران نیز بعنوان استانهای مهمان در این مسابقات حضور داشتند.
ِ
در پایان این رقابتها و در مسافت 1500 متر, عبدی از البرز به مقام قهرمانی رسید, فسمتی و مودب منش هر 2 از گیلان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رقابتهای مسافت 1500+ متر, حامد عزتی از البرز مقام قهرمانی را تصاحب کرد, ذوالفقاری از گیلان دوم شد و مقیمی از تهران بر روی سکوی سوم قرار گرفت.

در رقابتهای بخش بانوان نیز و در مسافت 1500 متر, عاطفه رجب زاده, نسترن محمودی و شادی رحیمی هر سه از گیلان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رقابتهای مسافت 1500+ متر, مرسده محمدی از گیلان قهرمان شد, مهریه زکریاپور و مهرسا یوسف زاده از گیلان نیز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در رقابتهای کلاس آزاد, سپهر بهجتی از گیلان به مقام قهرمانی دست یافت, حامد عزتی از البرز دوم شد و حامد حسن پور از مازندران نیز در رتبه سوم قرار گرفت.


کد خبر: 15969

دیدگاهتان را بنویسید